אזולאי משגר איום: "לא מציע לעורר ריב ומדון במירון"

    יש כל כך הרבה דרכים להגיע לכל מקום במירון, ולהגיע דווקא לדרך שהסדרנו במשך שנים, עבור המקפידים להגיע בצניעות וללא נשים?
    ישראל פריי No Comments on אזולאי משגר איום: "לא מציע לעורר ריב ומדון במירון"

    השר לשירותי דת מודה כי בעקבות היעוץ המשפטי שקיבל, נתן הנחייה לפתוח את דרך המהדרין במירון לכולם, אך מוסיף מיניה וביה: 'זה לא ישים' • האם מירון הבאה בתור למאבקי הנשים הרפורמיות? – "אני מניח שזאת המגמה"

    צילום: Hadas Parush/Flash 90.
    יש כל כך הרבה דרכים להגיע לכל מקום במירון, ולהגיע דווקא לדרך שהסדרנו במשך שנים, עבור המקפידים להגיע בצניעות וללא נשים?
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת משגר איום מרומז אל "נשות המריבה", כלשונו, לבל יעזו להפר את חגיגות העולים מירונה להילולת הרשב"י. בראיון ל'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' אומר השר אזולאי: "לא הייתי מציע להן לבוא ולעורר ריב ומדון במקום אליו מגיעים יהודים מכל גווני הקשת".

    השר התייחס לפניית קבוצת הנשים ליועץ המשפטי ל המשרד, בדרישה לפתוח את דרך המהדרין הנפרדת לכל החפץ לילך בו. "אותה קבוצה קטנה וצעקנית מקבלת לצערי גיבוי מהרבה גורמים. פניתי ליועץ המשפטי של המשרד, ולאחר התיעצות הוצאנו הנחייה שתאפשר לכולם להשתמש בדרך, אבל אני לא מאמין שזה ישים".

    אזולאי קבל: "יש כל כך הרבה דרכים להגיע לכל מקום במירון, ולהגיע דווקא לדרך שהסדרנו במשך שנים, עבור המקפידים להגיע בצניעות וללא נשים?!", הוא עמד על כך שהמחליטים בעניין ההסדרים בכותל ובמירון הם מועצת גדולי התורה ומועצת הרבנות הראשית: "לא הובלתי שום מהלך, אני לא איש שמוביל מהלכים, יש לי דרך בפעילות ציבורית 'ככל אשר יורוך מורך'".

    "אפעל אך ורק על פי מועצת גדולי התורה ומועצת הרבנות שהם הקובעים בנושא. במירון אנחנו לא נמצאים בכזו רמת עימות, אבל אני מניח שזו המגמה. לא ניתן לאף אחד לקלקל את החג הנפלא ואת ההילולא המסורתית שאנחנו משקיעים בה דמים רבים תרתי משמע".



    0 תגובות